BESPLATNA ISPORUKA
SUSRETLJIVA PODRŠKA KUPCIMA
PROVJEREN ESHOP
 

Dostava i poštarina

Pošiljke se isporučuju isključivo putem:


(General Logistics Systems Croatia d.o.o.) www.gls-group.eu 

 

NAČIN ISPORUKE I PLAĆANJA

do 192,5 kn

iznad 192,5 kn

GLS - POUZEĆEM

8 kn

30 kn

GLS -  ELEKTRONSKI / KARTICOM

8 kn

BESPLATNO

 

 

Koliko dugo vam treba za obradu i isporuku pošiljke?

Ako nije drugačije navedeno, vrijeme isporuke je 7-12 radnih dana nakon što je narudžba kreirana jer ne držimo robu na zalihi. Može se dogoditi da ćemo sa isporukom kasniti zbog blagdana tijekom tjedna ili zbog kašnjenja našeg dobavljača, za što naravno ne preuzimamo odgovornost. Vaša će se pošiljka isporučiti u roku od 48 sati od dana kada mi pošiljku predamo GLS-u. O slanju  ćete biti obaviješteni putem elektroničke pošte (e-mail).

Kuriri GLS-a isporučuju pošiljke radnim danom, najčešće od 7:00 do 18:00. Sve ovisi o mjestu isporuke, vremenu i na samom prijevozniku.

Deklarisano vrijeme isporuke može se produljiti zbog problema s kontaktom kurirske službe sa kupcem ili zbog nepredvidivih zbivanja od strane GLS-a.


Mogu li pratiti gdje se nalazi moj paket?

Da, naravno, nakon što ste obaviješteni putem e-pošte da će vaša pošiljka biti isporučena, možete pratiti kretanje pošiljke putem linka u poruci e-pošte.

 

Da li me neko informiše prije predaje pošiljke?

U većini slučajeva, kurir GLS-a poziva primatelje unaprijed, ali ne možemo jamčiti - nisu obvezni to učiniti. Svaki kupac na dan isporuke dobije SMS sa brojem pošiljke.

 

Šta ako pošiljka poslije slanja kasni?

Najlakši je način kontaktirati prijevoznika GLS:

Tel. +385 1 2042 672 (radnim danom 7:00 - 18:00)

ili preko formulara na GLS webu https://gls-group.eu/HR/hr/kontakt

 

 

 

OPREZ! Provjerite pošiljku prije no što ju preuzmete. U slučaju oštećenja tijekom prijevoza, napravite zapisnik o oštećenju pošiljke sa kurirom GLS-a i kontaktirajte našu korisničku podršku.