-10% popust na cijelu kupnju ║ kod: LOVE ║ dostava besplatna na sve
BESPLATNA ISPORUKA
SUSRETLJIVA PODRŠKA KUPCIMA
PROVJEREN ESHOP
 

Pravilnik za reklamacije

Pravilnik za reklamacije u ALABO internet trgovini

Čl. I Uvodne odredbe

  1. Ova žalbena pravila reguliraju način i mjesto reklamacije te postupak za rješavanje iste. To se odnosi na robu koju prodavatelj prodaje potrošačima. Zahtjevi se obrađuju u skladu s ovim Pravilima o reklamaciji, podložno zakonskim odredbama i pravima potrošača.
  2. Ovaj pravilnik je sastavni dio općih poslovnih uvjeta prodavatelja.
  3. Koristite uslugu Pick and Return kako biste stvorili pritužbu i vratili robu.
  4. Operater je trgovačko društvo ALABO s.r.o., IČO: 40207098, Gorkého 10, Bratislava 811 01, Slovenská republika.
  5. Kupac je fizička ili pravna osoba koja kupuje proizvode ili koristi usluge, bilo kao potrošač ili poduzetnik. Kupac je također svaka fizička ili pravna osoba koja na bilo koji način kontaktira prodavatelja s upitom da mu prodavatelj prodaje robu koja nije uključena u ponudu s namjerom kupnje robe.
  6. Ugovor o potrošaču je svaki ugovor bez obzira na pravni oblik ugovora i pravni režim ugovora na kojem je jedna stranka potrošač.
  7. Nadzorno tijelo je Slovačka trgovinska inspekcija, SOI Inspektorat za regiju Bratislava, sa sjedištem u Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, koji je također tijelo alternativnog rješavanja sporova između potrošača i dobavljača (prodavača) u smislu zakona br. 391/2015 Z.z. o alternativnom rješavanju sporova u vezi s potrošačkim sporovima. (Adresa za slanje pošiljke: Slovenska trgovinska inspekcija, Središnji inspektorat, Odjel za međunarodne odnose i alternativno rješavanje sporova, Prievozská 32, p. 29,827 99 Bratislava 27).

 

Čl. II Jamstvo i uvjeti jamstva

 

  1. Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koje prodana roba ima već pri preuzimanju od strane kupca.
  2. Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koje nastanu nakon preuzimanja robe tijekom jamstvenog roka (jamstvo).
  3. Jamstveni rok je 24 mjeseca (2 godine).
  4. Na zahtjev kupca, prodavatelj je dužan dati jamstvo u pisanom obliku (jamstvena kartica). Ako priroda stvari dopušta, dovoljno je izdati dokaz o kupnji umjesto jamstvene kartice.
  5. U svrhu kupnje robe u prodajnom internetskom dućanu, jamstvena kartica je dokaz o kupnji (fakture).
  6. Jamstveno razdoblje počinje datumom primitka predmeta / robe od strane kupca.
  7. Prilikom preuzimanja robe, kupac ili ovlaštena osoba dužna je provjeriti je li ambalaža u kojoj je pakirana roba oštećena (preporučujemo). Ako je oštećena, potrebno je odmah na licu mjesta napraviti zapisnik o oštećenju tijekom transporta. Prijavu se također mora izvršiti u slučaju primitka takve robe.
  8. Kada se roba preuzme, kupac ili osoba ovlaštena za to mora potpisati terminal / dostavnicu.
  9. Nepotpuna ili oštećena pošiljka mora se prijaviti prodavatelju.
  10. Jamstveni list sadrži ime i prezime, naziv tvrtke ili ime prodavatelja, sjedište ili mjesto poslovanja, sadržaj jamstva, njegov opseg i uvjeti, jamstveno razdoblje i podaci potrebni za traženje jamstva. Ako jamstvena kartica ne sadrži sve pojedinosti, to ne poništava jamstvo.
  11. Roba koja se prodaje mora po pravnim propisima imati kakvoću, količinu, mjeru ili težinu i mora biti bez nedostataka, a posebno mora biti u skladu s obvezujućim tehničkim standardima.
  12. U slučaju greške na robi koja se može ukloniti, kupac ima pravo da kvar bude uklonjen besplatno, pravodobno i pravilno. Prodavač je dužan ukloniti nedostatak bez nepotrebnog kašnjenja.
  13. Umjesto uklanjanja nedostatka, kupac može zatražiti zamjenu robe ili ako se nedostatak odnosi samo na dio stvari, zamjenu dijela, a prodavatelj ne nosi pretjerane troškove u odnosu na cijenu robe ili ozbiljnost nedostatka.
  14. Umjesto uklanjanja kvara, prodavatelj može uvijek zamijeniti neispravnu stvar za ispravnu ako to kupcu ne uzrokuje ozbiljne poteškoće.
  15. Ako postoji kvar na robi koji se ne može otkloniti i sprječava ispravno korištenje predmeta (kao što ne sprječava kod iste robe bez kvara), kupac ima pravo zamijeniti robu ili ima pravo povući se iz ugovora. Ista se prava primjenjuju na kupca ako se poslije otklanjanja kvara pojavi ponovo ili ako se zbog više pojava nedostataka roba ne može koristiti.
  16. Pravo reklamacije kupac mora da iskoristi kontaktiranjem prodavatelja bilo kojim putem (formular, e-mail)
  17. Prava odgovornosti za nedostatke za koje vrijede jamstveno razdoblje istječu ako nisu podneseni u jamstvenom roku.
  18. Prodavatelj je dužan dati kupcu potvrdu o datumu podnošenja zahtjeva od strane kupca, kao i popravak i trajanje popravka.
  19. Kupac može upotrijebiti obrazac s naznakom njegova imena, adrese, kontakta, opisa robe (boja, količina, šifra, veličina), broj bank. računa, SWIFT kod, datum i potpis..
  20. Pritužbe se ne primjenjuju na nedostatke u robama uzrokovane normalnom, namjenskom upotrebom robe od strane kupca.
  21. Kupac je dužan poslati robu zajedno s potrebnim dokumentima i zahtjevima.
  22. Prodavatelj mora riješiti pritužbu najkasnije u roku od 30 dana.
  23. Kupac će biti obaviješten putem e-maila ili bilo kojim drugim odgovarajućim sredstvima o rješenju pritužbe.