BESPLATNA ISPORUKA
SUSRETLJIVA PODRŠKA KUPCIMA
PROVJEREN ESHOP
 

Često postavljena pitanja



  • Dostava i rok dostave
  • Povrat i reklamacija proizvoda
  • Kupovina proizvoda i registracija

Koliko traje isporuka proizvoda?

Isporuka proizvoda na Vašu adresu traje maksimalno 12 radnih dana.

Koji je način dostave?

Pošiljku će vam dostaviti kurir tvrtke GLS na adresu dostave navedenu u narudžbi.

Je li moguće platiti u gotovini pri preuzimanju pošiljke?

Da. Ako ste se u narudžbi odlučili za plaćanje pouzećem, možete platiti kuriru u gotovini.

Da li me kurir obavještava prije isporuke pošiljke?

U većini slučajeva, kurir zove primatelje unaprijed, ali nema tu obvezu upozorenja putem telefona. Svaki kupac dobiva na dan isporuke SMS sa informacijom o broju pošiljke i telefonskim brojem za informacije o pošiljci.

Šta ako sam na poslu?

U tom slučaju, kao adresu dostave navedite u narudžbi adresu firme gdje ste zaposlen.

Niste našli odgovor?

Ako niste našli odgovor koji tražite, kontaktirajte našu korisničku podršku OVDJE.

Kako ostvariti reklamaciju i vratiti robu?

U slučaju da želite vratiti proizvod zbog reklamacije, otkazivanja ili zamjene robe u drugoj veličini, pravilno zapakirajte robu koja ne smije biti nošena, oštećena i mora imati originalne viseće oznake, etikete, naljepnice. Pošaljite najkasnije do 14 dana od primitka robe pomoću naše usluge Pick and Return OVDJE.

Na koju adresu da pošaljem proizvod?

Za povrat proizvoda upotrebite uslugu Pick and Return.

Do kada mogu vratiti proizvod?

Zbog promjene broja odjeće (obuće) ili otkazivanja ugovora, možete nam vratiti proizvod u roku od 14 dana od primitka.

Koliko dugo traje rješavanje reklamacije?

Trudimo se reklamaciju riješiti što prije 3-7 dana od primitka, u komplikovanijim slučajevima do 30 dana.

Koliko dugo traje zamjena proizvoda?

Napravit ćemo nove narudžbe u roku od 7 dana od dana kada primimo proizvod. Nakon toga, potrebno je 9 radnih dana za isporuku novih proizvoda.

Koliko puta mogu zamijeniti proizvod?

Vaš proizvod ćemo Vam zamijeniti jednom. U slučaju ponavljanja, biće Vam vraćen Vaš novac.

Koliko dugo traje povrat novca?

Vaš novac ćemo Vam vratiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe u našu tvrtku.

Niste našli odgovor?

Ako niste našli odgovor koji tražite, kontaktirajte našu korisničku podršku OVDJE.

Kako kupovati?

Na našim stranicama možete kupiti proizvode odabirom određenih artikala iz kataloga proizvoda i klikom na odabrani artikal. Ova akcija vodi vas do detalja o proizvodu gdje najprije odaberete dostupnu veličinu i dodajte je u košaricu za kupnju.

Nakon što odaberete artikal koji želite kupiti, kliknite na košaricu u gornjem desnom kutu gdje ćete imati pregled o Vašoj narudžbi. Nakon što dovršite potrebne pojedinosti i način plaćanja, potvrdit ćete vašu narudžbu.

Ako ste već registrirani, prijavite se putem "Moj račun".

Nakon što potvrdite Vašu narudžbu, poslat ćemo vam potvrdu na e-mail adresu, koju ste naveli u svojoj narudžbi.

Naručeni proizvodi će Vam biti uručeni u roku od 7-12 radnih dana, ako je tako navedeno u detaljima o proizvodu.

Da li je registracija obvezna?

Ne. U našem e-shopu Vas registracija ne ograničava u kupovini tako da istu možete obaviti i bez registracije.

Kako ću saznati koja veličina mi odgovara?

U slučaju da niste sigurni u veličinu, pomoći će Vam naša tabela veličina.

Što ako tek nakon prvog probanja proizvoda ustanovim da mi ne odgovara?

To nije nikakav problem. Proizvod možete bez problema zamijeniti.

Može li se odjeća (obuća) probati prije kupovine u prodavnici?

ALABO prodaje samo putem elektroničke trgovine, tako da to nije moguće. Međutim, proizvod možete zamijeniti poslije probe bez ikakvih problema.

Koje su mogućnosti plaćanja?

Platiti možete kuriru GLS gotovinom ili prilikom izrade narudžbe bank. karticom ili putem službe PayPal.

Da li mogu spojiti više svojih narudžbi?

Da, više narudžbi možete spojiti ali samo ako svaka narudžba sadrži isti način plaćanja . U tom slučaju možete kontaktirati korisničku podršku OVDJE.

Da li mogu otkazati narudžbu?

U slučaju da Vam još nismo poslali proizvod, možete zahtijevati otkaz narudžbe kod naše korisničke podrške OVDJE.

Da li ćete me obavijestiti o slanju proizvoda?

Da. Čim vam pošaljemo proizvod, obavijestit ćemo vas na adresu e-pošte koju ste unijeli u narudžbu.

Nedostal som e-mail s potvrdením o mojej objednávke.

Moguće je da je vaša adresa e-pošte netočno upisana kada ste izradili narudžbu ili imate našu poruku u odjeljku za neželjenu poštu ili oglašavanje (SPAM). Ako potvrdu niste mogli naći, kontaktirajte nas OVDJE.

Kako ću da se registriram?

Registrirati se možete OVDJE.

Zaboravljena lozinka.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, možete ju dobiti OVDJE.

Kako ću dobiti zaboravljenu lozinku?

Zaboravljena lozinka bit će poslana na e-mail koji ste naveli prilikom registracije. Ako niste, provjerite u folderu neželjena pošta ili oglasi (SPAM). Ako ga niste pronašli, obratite se našoj korisničkoj podršci  OVDJE.

Niste našli odgovor?

Ako niste našli odgovor koji tražite, kontaktirajte našu korisničku podršku OVDJE.